حسین کریمی

شهید مجتبی نجاری، خطخطی‌های حسین کریمی

حسین کریمی

شهید مجتبی نجاری، خطخطی‌های حسین کریمی

نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ب.ظ

له می‌شوم درون خودم…!

بعضی چیزها مثل شعار می‌ماند از بس که خوب است !

 و درک تحققش برای ذهن شهری دود خورده من خیلی دشوار است ! . . .  خیلی مشکل !

گهگاه “آنی” پیش می‌ آید و گاه کمتر از “آن” که تو را به خود وانگذاشته اند و می‌ فهمی بعضی چیـــزها را . . . !

رفته‌ ایم گلــــدشت  روستای گلــــدشت  و گلــــدشت نه گل دارد و نه دشت . . . !

گلــــدشت خاک دارد

 رمل دارد، گلــــدشت کلی کپر دارد و خیلی چیزهای دیگر دارد که ذهن شهری دود خورده، از درک و فهمش ناتوان است و تنها برق نداشتنش را در می‌یابد ! . . .  گلدشت کلی دانش آموز هم دارد که مدرسه ندارند . . .  قصد کرده‌ایم مدرسه بسازیم اینجا . . .

kapar

” شهولی ” – بزرگ گلدشت – کلی دعا می‌کند برای جهادی‌ ها ، تشکر می‌کند و خدا خیرتان بده می‌گوید و دست آخر مدرسه نمی‌خواهـــد . . . ! حتی برای فرزندان خودش .  شهولی یک چیز می‌خواهد فقط؛ حــســیــنــیــه می‌خواهد ، مسقفی که روضه بخوانند در آنجا . . .

و من . . . ! له می‌شوم درون خودم ! . . .  می‌چرخم وسط گلدشت . . .  داد می‌زنم . . . می‌بازم خودم را . . . ! حالم از ذهن شهری دود خورده‌ام به هم می‌خورد . . .

آدم باید کلی کار کند برای تو عزیز دلم . . .  مدرسه و حسینیه و خانه به کنار . . . آدم باید جان دهد اصلا برای تو . . .  برای تو که ” حــســیــن ” را می‌فهمی . . .

و ذهن شهری من هنوز دارد دود می‌خورد . . . !



جهادی اردو جهادی اردوی جهادی سفر جهادی خاطرات دلنوشته یادداشت سفرنامه حسین کریمی جنوب کرمان قلعه گنج چاه داد خدا مارز گلدشت کلچاک پشک چارتایی اردوگاه آورتین ریگ آباد حضرت رقیه گروه جهادی راه کربلا شهرک شهید محلاتی مینی سیتی هیئت کربلا شهید مجتبی نجاری

نظرات (۲۵)

سلام
 نیایش بعضی از ما آدم ها با خداوند برای درخواست از او حضور در زندگیمان مثل شیطنت بچه هایی است که در می زنند و فرار میکنند.
موفق و سربلند باشی.
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۹ جوانان ولایت
سلام از زیبای شما و قلم رسای شما تشکر موفق باشید

سلام     

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
له می‌شوم درون خودم…!"
با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/12170  
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"امیرالمؤمنین (علیه‌السّلام): شایسته نیست به سخنی که از دهان کسی خارج شد، گمان بد ببری، چرا که برای آن برداشت نیکویی نیز می‌توان داشت."

یا علی
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۲ حسین علیمحمدی
خیلی مخلصیم داش حسین...خیلی

دوست داشتم وسط یه بیابون بودم،اندازه ی بیابونای گلدشت،نصفه شب توی تاریکی دور خودم بچرخم و داد بزنم "هیچی از زندگی نفهمیدی"!
له شدم درون خودم داش حسین...له!

سلام...منتظرتون هستم
الهی :


نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم . نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی

در اگر باز نگردد نروم باز به جایی .پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی .

کس بغیر از تو نخواهم .چه بخواهی چه نخواهی .

باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی
موفق و سربلند باشی

۲۳ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۳۳ یاسین کوچک
سلام به بچه کرمانی ها...
انشاالله که تو زندگی موفق باشی....الهی آمین...
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۴ لایتنــــــــاهی ...
سلام علیکم
کاش همه توی دلمون از این حسینیه‌ها داشته باشیم.../
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۷ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
قلمتان مستدام..


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
سلام...ممنون از حضورتون
خدا خیرتان دهد...
یاعلی
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۸ سوره تماشا

سلام

خدا قوت ...

یا علی

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۳ باشگاه شعر آئینی
سلام
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

انشالله موفق باشید
یا علی
سلام
حسودیم شد به رفیقتون
امیدوارم که پای ما هم در راه حق باشه و کج نشه
موفق باشید
یاحق

سلام
ندیدمت که بگویم چقدر زیبایی
نیامدی که ببینم شبیه دریایی ،
ببین دوباره غروب است و جاده آماده
بنا به گفته مردم غروب می آیی !
شکوه آمدنت را ببخش به چشمانم
بیا الهه غربت سوار صحرایی .

موفق و سربلند باشی

۲۱ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۸ روح الله اسماعیلی
خونه نو مبارک
ایشالا هموزن داداش گل شهیدت ثواب ببری...
سلام
خدا قوت
موفق باشید
التماس دعای فرج

۲۱ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۶ پوریا رودبارانی
احسنت
خدا عظتش بده ...
سلام
موفق باشید
گفتید حسین روضه دل ادم رو به درد میاه که چرا بعضی نام حسین رو درون این همه مردم و شهر و مسجد و حسینیه فراموش میکنن 

اما ی ده و مردم اونجا یادشون نمیره تازه روستایی که مدرسه هم نداره

راستی سلام:(
سلام
گلدشت کجا هست؟
پاسخ:
سلام
شهرستان قلعه گنج (جنوب استان کرمان)
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۹ اسلام ولایی

سلام

موفق باشی

یاعلی

احسنت باریکالله طیب طیبالله
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۸ امین نصیری
سلام
حسین جان دمت گرم
از اینکه بلخره قانعت کردم یک وبلاگ راه بندازی خوشحالم!
عجیب و تکان دهنده!
روستائیا ایمانشون خیلی کاملتره از ما
داش حسین.......
کارت درسته
یه شنبه فوتبال یادت نره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی