حسین کریمی

شهید مجتبی نجاری، خطخطی‌های حسین کریمی

حسین کریمی

شهید مجتبی نجاری، خطخطی‌های حسین کریمی

نویسندگان
آخرین نظرات
جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۷ ب.ظ

شما سیاهید...

شما سیاهید؛

و با ما خیلی دور،

البت

اگر از این سمت نقشه نگاه کنیم؛

نزدیک‌تر می‌شوید؛

هرچه هست؛

بی.آر.تی امام علی نزدیک شما ایستگاه ندارد؛

شنیده‌ام با تاکسی رانی بسته‌اند ایستگاه‌هایشان را...

هرچه هست؛

حمل‌ونقل عمومی به شما نمی‌خورد

و حمل و نقل خصوصی دود را زیاد می‌کند؛

و برای حل این معضل باید از شهر برویم...

شما سیاهید؛

و استیلتان با ما متفاوت است

شاید برای همینست که در صدا و سیمای من جایی ندارید؛

صدا و سیمای من را "سونگ ایل گوک" گرفته؛

با یک نقشه نظامی حساب شده؛

یک‌بار جومونگ می‌شود و یک‌بار نوه‌اش و یک‌بار شخصیت بد داستان

و البته که هر بار جایش در صدا و سیمای منست

و جای شما نیست

شما سیاهید

و خانه طراحان انقلاب اسلامی هم برایتان پوستر نمی‌زند؛

تا شهرداری به ابعاد پل چاپش کند

و من پشت ترافیک،

قبل از آنکه بیسکوییت چهاربسته هزار بخرم،

نگاهش کنم و سرم را تکان دهم و حوصله ام سر نرود…

برخی از اینجایی‌ها،

"دوره بصیرت" رفته‌اند

و دارند شمر زمانه‌شان را به خوبی می‌شناسند؛

و هنوز پیدایش نکرده‌اند؛

به خود زحمت نمی‌دهند هفت هزار کیلومتر آن‌ورتر را جستجو کنند؛

شاید پیش شما باشد؛

شمر زمانه‌شان...

دیگرانی از ما،

مختصات قاتل بروسلی را زده‌اند!

در یک جزیره دورافتاده

و دست از سرش برنمی‌دارند...

شما سیاهید؛

و دارید برای دینی که من ادعایش می‌کنم می‌میرید؛

له می‌شوید؛

و زیر دست و پای صلیبی‌ها،

قطعه قطعه شدن هم را رصد می‌کنید

ای سیاهان آفریقای مرکزی

بی جهت مرا یاد "جون" می‌اندازید؛

پیش از آنکه "بلال حبشی" را برایم تداعی کنید؛

و شاید برای  همینست؛

که شما سیاهید...



پوستر از حسین علیمحمدی است.

نظرات (۲۴)

احسنت...
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۰ کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
:(
اللهم عجل لولیک الفرج!
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۴ خاک پای شهدا

بسم رب الشهدا

سلام علیکم.ممنون از حضورتون..وبلاگ بسیار خوبی دارید..

منتظر نظرات سازندتون هستم..

خداقوت به شما و همه ی جهادگران عزیز..

یاعلی(ع)

۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۷ لایتنــــــــاهی ...
مقام معظّم رهبری(مد ظله):
فلسطین، فلسطین ِ "از نهر تا بحر" است؛ نه حتی یک وجب کم‌تر!

+ با طرح پس‌زمینه به‌روزیم. کلیک‌رنجه بفرمایید.
۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۹:۱۳ لایتنــــــــاهی ...
ما مسلمان‌ها ترقی نکردیم، تنزّل کردیم، به حدی که امروز کفّار به جای این که به مسلمانان جزیه بدهند، از آنان جزیه می‌گیرند. نه تنها جزیه می‌گیرند، که آن‌ها را استعباد و استرقاق می‌کنند!  آیا درست است که برای تعیّش یا ادامه‌ی حیات که بین موت و حیات است، این همه از راه نامشروع برویم؟! (آیت الله بهجت)
سلام
تلنگر خوب و به زیبایی و با مدرک نوشته شده .
موفق باشید 
سلام
قلم بسیار توانایی داری. الحمد لله
ابهامی از اول متن کشونده بودی تا آخر کاملا مرتبط با هدفت بود اما به جاهایی به نظر بی ربط می رسید که البت اونم قشنگش کرده
کـــــاش این "نیست" "هست" شود ... !

عجل فرج

م.ر
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۲ احسان ایرانی
اسعد الله ایامکم
و نسأل الله لکم من کل خیر...

شهید شی ایشالا
آفرین...
خیلی هم عالــــــــــی :)
ایولا حسین جون به خوب موضوعی پرداختی
این از آفریقا اون از میانمار چند سال پیش چین ...
رسانمون یطرف دستگاه دیپلماسی بدتر از اون. هییییچی به هیچچچچچی!!!

سلام
اعیاد مبارک
خدا قوت...
التماس دعا

هر سحر منتظر یار نباشم چه کنم ؟

من اگر اینهمه بیدار نباشم چه کنم ؟

گریه بر درد فراق تو نکردن سخت است

خونجگر از غمت ای یار نباشم چه کنم ؟

عده ای بر سر آنند اسیرت نشوند

من بر آنم که گرفتار نباشم چه کنم ؟

تو چه کردی که من از خواب و خوراک افتادم ؟

راستی ، اینهمه بیمار نباشم چه کنم ؟

چهارده بار خدا عاشق تو شد

من اگر عاشق روی تو یکبار نباشم چه کنم ؟

ابرویت تیغ مصری است که جان میطلبد

به طلبکار بدهکار نباشم چه کنم ؟

خواستم نام مرا هم بنویسند همین

سر بازار خریدار نباشم چه کنم ؟

من اگر مثل تو هر صبح و غروبی آقا

فکر بین در و دیوار نباشم چه کنم ؟

حمید رضا برقعی

۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۶ ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
سلام..ممنونم از حضورتون..وب پر محتوایی دارید..موفق باشید سربلند..یا علی مدد و التماس دعا
سلام
بجا بود و قابل تامل
ولی ربط بی آر تی رو با مسلمونای آفریقا نفهمیدم.

الکی امیدواری ندید

کجاش عالی بود

دیگه ته تهش

متوسطه!!!

سلام خیلی ممنون از شما 

بسیار زیبا
درود بر شما
حسین جون ایول داری
چرا انقدر کم مینویسی؟؟؟ سالی یه بار! حیفه به قرآن



گوشیت رو هم جواب بدی بد نیست
عالی بود
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۶ محمدرضا قیدی
ایول الله برادر
نمیدانم چرا رسانه های ما در این موضوع سکوت کرده اند؟
حسین شاعر شدیااااااااا
دمت گرم
خیلی عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی